ვისწავლოთ რა CPM და როგორ ის გამოიყენება ონლაინ ბიუჯეტირება
რას ნიშნავს CPM
CPM დგას ღირებულება Per Mille, და კიდევ ერთი გზა ამბობდა ღირებულება ათასი.
ამ შემთხვევაში, 1,000 სარეკლამო შთაბეჭდილება ნახვა. არ უნდა იყოს დაბნეული სხვა მსგავსი, მაგრამ განსხვავებული პირობები, მათ შორის CPC (Cost Per Click) და CPA (Cost Per Action / Acquisition).
რა არის რეკლამა შთაბეჭდილება?
ზოგჯერ ცნობილია როგორც თვალსაზრისი ან რეკლამის ხედი, ერთი სარეკლამო შთაბეჭდილება არის სარეკლამო სერვერის ექვივალენტურია მომხმარებლის ბრაუზერის გვერდის მოთხოვნის საპასუხოდ. ეს არის ის, და ეს ყველაფერი. ზოგიერთი ადამიანი შეცდომით ფიქრობს, რომ რეკლამის შთაბეჭდილებებია რეკლამები, რომლებსაც აჩვენა მომხმარებელი (შეამოწმებს თუ არა), ვებგვერდზე ან სხვა ონლაინ რეჟიმში. ეს ფაქტიურად არასწორია.
სამწუხაროდ, ეს ასევე ნიშნავს იმას, რომ რეკლამის შთაბეჭდილება სტატისტიკა ხშირად არასწორია ან უხეშად თაღლითურია. დროის 15% -მდე, არასწორი რეკლამები. შემდეგ, არსებობს სარეკლამო შთაბეჭდილებები bot ტრაფიკიდან (bot არის ავტომატური ნაჭერი პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელიც შეიძლება გამოყენებულ იქნას, რათა გაზარდოს Traffic ნომრები ან SPAM ადამიანი) რაც იმას ნიშნავს, არ ფიზიკური მომხმარებელს ოდესმე ჰქონდა შანსი, რომ ნახოთ რეკლამა.
რეკლამის ტრაფიკის 60% -მდე მოდის ეს ბოტები. და ბოლოს, არსებობს სარეკლამო შთაბეჭდილება თაღლითობის. ამ შემთხვევაში, არაკეთილსინდისიერი მომხმარებლები რეკლამები სხვა რეკლამების რეკლამირებას, რომლებიც რეკლამის ქსელების რეკლამას უფრო მაღალი CPM- ების რეკლამებად მიიჩნევენ. ეს ასევე ხელს უწყობს სარეკლამო შთაბეჭდილების რაოდენობას, რის შედეგადაც რეკლამის დამკვეთები უფრო იზრდება.
თქვენ შეგიძლიათ წაიკითხოთ მეტი ამ შესანიშნავი სტატია რიდ Tatoris.
როგორ CPM Breakdown რეკლამა რეკლამა თქვენს საიტზე?
ასე რომ, ვთქვათ, გაქვთ ნახვა, და გსურთ გამოიყენოთ ეს რეკლამირება და ფული თვეში. კარგად, თქვენ უნდა დასხდნენ და გაერკვნენ, რა სახის ყოველთვიური შემოსავალი იქნება კომფორტული. თუ თქვენი ვებ საიტი ახალია და შედარებით პატარა ტრაფიკია, თქვენ არ მიიღებთ უამრავ ფულს, ამიტომ თქვენი CPM ძალიან დაბალი იქნება. თუ თქვენი ვებსაიტი მაღალია ტრაფიკით, CPM იქნება უფრო მაღალი.
არსებობს ორი სხვადასხვა სახის CPM განაკვეთები - ფიქსირებული და ცვლადი. ფიქსირებული განაკვეთები უფრო ადვილად იმოქმედებს, რადგან თქვენ გაქვთ გარკვეული მნიშვნელობა, რომელიც რეკლამირებულ სარეკლამო შთაბეჭდილებას იწვევს. ცვლადი CPM- ები უფრო რთულია მუშაობა, და ეს მაჩვენებლები განსხვავდება თქვენს ვებ-გვერდზე, ქვეყანაში, რეკლამის განმთავსებლებზე და ა.შ.
მოდით გავაკეთოთ რამდენიმე სწრაფი მათემატიკის. თქვენ გაქვთ საიტი და ეს თვეში საშუალოდ 40 000 ვიზიტორია, სულ თვეში 120,000 გვერდის ნახვა. რა არის თქვენი ნახვა ღირს?
კარგად, CPM $ 5 (რომელიც ოდნავ ზემოთ საშუალო 2017), თქვენ გამოვთვალოთ ეს გზა:
120,000 / 1,000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
მრავალი, რომ 12 წლის და თქვენ ნახვა ნახვა ნახვა ღირებულება $ 7,200 სარეკლამო შემოსავლების წელიწადში.
როდესაც მილიონობით გვერდის ნახვა მიგვაჩნია, საიტებზე ყოველ თვე ემსახურება, ხედავთ, რამდენად მომგებიანია CPM- ის მარკეტინგი. მართლაც, ყველაზე წარმატებული YouTube- ის შემქმნელები ყოველწლიურად მილიონობით დოლარს აიღებენ სარეკლამო შემოსავლის მხოლოდ ნაწილიდან, რომელიც YouTube- ი აგროვებს მათ გვერდებს.
როგორ და სად მიიღეთ CPM რეკლამის ტრაფიკი
თუ წაიკითხეთ ყველა ზემოთ და დაინტერესებულია CPM- ის შემოსავლების გენერირებით თქვენს ვებგვერდზე, შემდეგი ლოგიკური კითხვაა: "სად ვიწყებ?"
თქვენ არ აპირებთ მხოლოდ კომპანიებს მივუდგეთ და სთხოვეთ მათ დაიწყონ რეკლამის განთავსება თქვენს საიტზე. არსებობს საიტებზე და ბიზნესის აშენდა გარშემო ემსახურება საგზაო საიტებზე, როგორიცაა თქვენი, და ისინი ძალიან ადვილად უნდა დაიწყო.
ზოგიერთი საუკეთესო პირობა დაიწყოს ერთად მოიცავს:
- UberCPM
- AdBuff
- მედია.ნეტ
- კრიტიტო
- ტექნორატი
ანგარიშების შექმნა რამდენიმე მათგანით და ექსპერიმენტით. ერთხელ თქვენ იპოვით პროგრამა, რომელიც ავსებს თქვენს ვებსაიტს და მოაქვს კარგ შემოსავალს, გამყარებაში.